LET OP:  I.v.m. de aanhoudende drukte geldt er een tijdelijke klantenstop voor nieuwe klanten. Dit betekent dat:

  • Vaste klanten wel gewoon een afspraak kunnen inplannen. 
  • Het momenteel alleen mogelijk is om een cadeaubon aan te schaffen voor vaste klanten.
  • Wanneer je een cadeaubon hebt ontvangen én je bent een nieuwe klant? Bel, app of mail om een afspraak te maken.

Bedankt voor je begrip.

 

Afspraak maken

 Plan je behandeling eenvoudig in via de online agenda:

  • Klik op de knop 'Maak een afspraak'
  • Kies een behandeling naar keuze. Combineren van meerdere behandelingen is mogelijk.
  • Let op: Wil je bij een gezichtsbehandeling een deelbehandeling boeken, zoals verven of harsen? Boek dan de gezichtsbehandeling naar keuze en kies vervolgens voor de betreffende deelbehandeling via de knop 'Extra's bij gezichtsbehandeling'.
  • Kies de gewenste datum en tijd.
  • Vul je gegevens in.
  • Klik op 'Boek nu'.

Er wordt een bevestigingsmail verstuurd. Heb je deze niet ontvangen? Dan is de afspraak misschien niet goed doorgekomen. Neem in dat geval contact op met de salon: 06-81813290. 

 

Annuleren of verplaatsen

Een afspraak kan tot 24 uur van tevoren kosteloos worden geannuleerd of verplaatst. Bij een te late annulering, verplaatsing of een

no-show wordt er 50% van de behandeling in rekening gebracht i.v.m. de gereserveerde tijd. Bij het herhaaldelijk niet nakomen van afspraken zal de volledige behandeling in rekening worden gebracht